CAYENNE




Idag har jag vart på en snabb shoppingrunda och stillat en liten del av mitt mega-shopping-begär(!) Efter det åkte jag till Martina för en kopp kaffe som slutade med en promenad till hamnen med hennes vovve Cayenne. Nu ska jag slänga mig i soffan och bara zappa på tv:n, imon vankas det jobb. Trevlig söndag på er!
OUTFIT | |
#1 - - Amanda Forzlöw:

Hallådär!

Vill du vara med att tävla om att din blogg ska bli månadens blogg?

Kanske är det du + din blogg som hamnar på en bild i min header EN HEL månad!

Kommentera bara med din bloggs namn att du är med!

Kram på dig! / Amanda - http://amandaforzlow.blogg.se/

#2 - - En liten bildblogg av Felicia Karlström:

Åhh vilken fin blogg du har! :) LIKE! Söt hund också, haha!

#3 - - Anja:

Svar:

Haha, ja! Det var jag! Gud vad roligt :) Du har ju mitt drömjobb förresten, jag hade shoppat upp hela Topshop. Haha!

#4 - - Gabbanacat:

Söt hund! :) Allt bra med dig?

Upp