WANG-ISH


Denna snygga tröjan köpte jag igår för 399:- blev glatt överraskad. Älskar dess ulliga material, men bäst är dragkedjedetaljen längst ner. Får en Alexander Wang känsla av den!

Vill du veta vart den kommer från? Dra muspekaren över bilden!

#1 - - Anja:

Svar:

Haha jag kan nästan tänka mig det alltså! Är på jakt efter ett jobb nu nämligen, hade ju inte vart dumt att stå omgiven av alla topshop-plagg. Haha!

#2 - - JOHANNA:

Ahh den ser riktigt mysig ut i materialet! Med det där lilla "extra" :)

#3 - - Anja:

Svar

Åh tack så mycket för tipset! Tänkte gå ut och dela ut cv:n, så då kanske jag stöter på dig igen :)

#4 - - Matilda Larsson:

I love..



Allt är bara bra med mig, hur är det med dig? Kul att du är tillbaka.



Kram

#5 - - Amanda Forzlöw:

Hallå där!

Nu är dagens blogg avslutad, kika in här för att se om du är en av dom: http://amandaforzlow.blogg.se/2011/august/manadens-blogg.html#comment



Kram på dig!

#6 - - Matilda:

Följa varandra via bloglovin?:) kram

#7 - - ELIN:

så himla fin!

#8 - - Catja:

åh så fin den var, perfekt hösttröja!

#9 - - felicia:

Attans! Den är väl säkert slut nu! Har letat som en tokig, så snygg är den! Vilken h&m hittade du den i? Kram på dig!

Upp