FURNISHING





Bilder via http://weheartit.com/

Nu ligger de verkligen på kartan att flytta hemifrån, så nu fiskar jag massa heminspo. Har ni tips på bra bloggar eller sidor? Ge mig ge mig ge mig. Jag ska defintivt ha; drömfångare, brickbord och tidningar som bord till något, som lampan på första bilden. Jag har redan börjat åka till IKEA och handla lite smått och gott, tyvärr blir nog inte flytten förrän efter sommarn, men tiden kommer nog susa förbi.

#1 - - Anonym:

grymma bilder

#2 - - CJ:

Weheartit har så fantastiska inspirationsbilder!

#3 - - daniela:

åh, så fint!

#4 - - Sara:

Så fina bilder!

#5 - - Jess':

Härligt!

Tredje bilden e fantastisk :)

#6 - - jenny:

Underbart bord på tredje bilden!

#7 - - Rebecca:

gosh så fint

#8 - - karin:

sängbordet <3

#9 - - Paula:

Weheartit har sjukt grymma bilder! :)

#10 - - A N N A [foto]:

gud vad fina! fin bogg oxå! :)

#11 - - Sanna:

vackert!

#12 - - Clara:

Snygga bilder ! :D.

#13 - - LORISSA LOVEBOMB:

sitt-hängmattan är något jag har önskat mig hela mitt liv. Någon gång ska jag göra det :D

#14 - - linnea:

styleroom.se!



kom ihåg att weheartit är ungefär som google dvs en samlad bildbank och ingen källa med upphosvrätt :)

#15 - - amanda:

åh, nattygsbordet!<3

#16 - - Muttiz:

Hej, jag vill bara berätta att jag just nu har en tävling på min blogg där man kan vinna en fin ring. det ända man behöver göra är att kommentera tävlings-inlägget. :) Hoppas du vill anmäla dig. :)

#17 - - ~ THESSBEAUTY ~:

Åh, vilken inspiration!

Samma gäller för mig - flytt efter sommarn (har bott sambo förut, men fick flytta hem till mamma igen när det tog slut) och jag har gjort mig av med allt det "gamla" för att börja om på nytt.



Jag gillar den lantliga, romantiska stilen massvis och de där brickborden var verkligen helt fantastiska!!

#18 - - Sheila:

Åh så fiint! :D

#19 - - Homestylist:

Fin vit klänning du fotograferat.

#20 - - Alice Risholt:

http://husligheter.elle.se är grym om du vill ha inspiration! kram :)

#21 - - Emelie:

http://houseofhedda.se/

Här hittar du nog en massa bra saker till ditt hem! :)

#22 - - Ida:

Oh älskar lampan på tredje bilden! NÄ jag älskar hela tredje bilden :D

#23 - - Jennifer:

Vad roligt! jag gillar:

http://designspongeonline.com och deras sneek peaks i folks hem för inspiration

http://emmas.blogg.se

http://apartmenttherapy.com

http://dosfamily.com



mfl mfl. Lycka till!

#24 - - Natalie:

Jag brukar också kolla på weheartit efter inredning, ska också flytta hemifrån snart tror jag.. Finns SÅ mycket fint! Har också redan köpt lite på ikea och en superfin spegel på Ö&B! Åh vad roligt att inreda!

#25 - - B Y J E N N I E ★:

Var gärna med i min Dagens blogg tävling ! ♥ (Anmäl dig i senaste inlägget i bloggen) ^^



Hoppas jag inte störde !

#26 - - Garderobsgrubbel&Byråbekymmer:

hoppas du har en finfin tisdag!

#27 - - Nicole Sanzetth:

Nice!

#28 - - Junitjej:

SNygga bilder!

#29 - - rebeccadahlin:

Har dagens blogg på bloggen! Ammäl dig, utser två vinnare imorgon! :)



http://pitchtjejen.blogg.se/2011/march/vinnarna-av-dagens-blogg.html#comment

#30 - - Jeanette:

Åh en hängmatta inomhus är drömmen!

#31 - - Emma:

Älskar fågel buren ;)

#32 - - matilda:

riktigt fina bilder! jag älskar weheartit...är inne där typ varje dag :D

#33 - - sofie:

fina bilder!! gillar nattduksbordet!

#34 - - Linda:

åh vilka mysiga bilder. nattduksbordet var ju otroligt fint :)

#35 - - Jossan:

UNDERBARA BILDER!

#36 - - Louise:

Åh vad roligt med eget ställe! Längtar också sjukt mycket efter att skaffa egen lägenhet och inreda den :) hehe.

#37 - - malin:

åh det är underbart att flytta hemifrån, speciellt när man själv får välja inredningen :)

#38 - - Mikke:

monga tack for tipsen!

#39 - - Mari:

Vilka fantastiska bilder !!!

#40 - - linnéa:

weheartit är en himla fantastiskt bra sida.

#41 - - Leia:

tredje bilden över fin

#42 - - BESTGUZZ:

så fina bilder :)

#43 - - O L I V I A:

Snyggt! Heminredning är så kul! Älskar det :)

#44 - - Fröken Boris:

Fullkomligt älskar spegeln på tredje bilden!

#45 - - Sofia.:

Åh så fina bilder! jag vill också flytta hemifrån snart haha. :)

#46 - - Ulle:

Gud jag älskar den tredje bilden;) Kolla gärna in min blogg. Jag har sytt och pysslat lite hemma. Kommentera gärna vad du tycker;)

#47 - - Mary Ox:

så enkelt och fint, gamla lägenheter har verkligen sin charm. Snyggt fönster och golv, sedan behövs inte så mycket mer än så

Upp