ALL THIS TIME



HADE EN supermysig eftermiddag/kväll med Catten igår, vi gjorde tacos och glodde på en film som heter Unknown, sjukt bra film. Den måste ni se om ni inte sett den! Måste säga de också, de kom in en jättegullig tjej på Topshop igår och berömde min blogg. Jag blir så glad när ni gör så, blir varm i hela mig. Jag blev jättepaff och chockad så jag minns knappt vad jag svara, men stort tack till dig tjejen, du gjorde min dag!
OUTFIT | |
#1 - - ida:

så snygg outfit!

#2 - - FELICIA:

Hallå där! Jag glömde ju skriva en kommentar ju! Du sa att jag skulle göra det när vi träffades på topshop. Jag blev jätteglad när jag läste inlägget du skrev! Jag blev rörd över att jag kunde göra din dag genom att berömma din blogg! För den är verkligen jättebra! Keep up the good work! Vem vet vi kanske springer ihop igen. Ha det så bra, kram!

Upp