SUNNIES


Nu kommer soliga tider och jag kommer satsa på solisar i denna stil, fick hem ett par svarta wayfarer idag, efterlängtade. Misstänker att dem kommer bo i mitt ansikte. Vad satsar ni på för glajor i år?

Om du vill veta vart dom kommer från!? Håll muspekaren över bilden/kollaget.
#1 - - Anonym:

ser så snyggt ut !

#2 - - Junitjej:

Jättekul att inlägget hamande på startsidan!

Ha en trevlig dag!

#3 - - Clara:

jag kör på ett par snygga fake raybans. Vågar inte äga för dyra glasögon då jag är ganska så slarvig. haha

#4 - - Anonym:

massa snygga!

#5 - - Anonym:

massa snygga!

#6 - - emelie:

hm, ingen av dom föll just mig i smaken tyvärr.

#7 - - Linda:

wayfarer helt klart måste jag säga, och pilotbrillor är också ett måste :D

#8 - - Malin:

Hittar sällan glasögon som passar mig, men köpte ett par stora för ett tag sen, och ska införskaffa ett par pilotbrillor också. Om jag hittar några i rätt form ^^ Väldigt fina solisar i ditt inlägg, får kanske prova några liknande ;D

#9 - - Viktoria:

Kör på pilot ! ;D



hälsa gärna på i min blogg där det bjuds på en stor dos humor och andra roligheter från vardagen :)

http://www.aglepta.blogspot.com

#10 - - CJ:

Mycket snyggt!

#11 - - inga:

jette snygga! :) jag har redan hittat mina favoriter, kommer från Lindex ;)

#12 - - emma nygård:

jag älskar ray bans :)

allt bra ?

#13 - - mari:

Ray Ban aviators är mina favvisar =)

#14 - - Mikke:

snygga bilder ALex!!

#15 - - cccilla:

snyggast var ju dom från rayban's! :D

#16 - - Lovisa:

Åh jag heldiggar verkligen de där runda leopardmönstrade. Hur coola är de inte!? :D

#17 - - MARIA - mode, outfits & inspiration:

Åh Rayban Wayferers.. så snygga! Dock ska jag försöka få tag på ett par budgetkopior på Gina Tricot, hehe. :)

#18 - - Ellen:

behöver verkligen nya solglasögon! ska nog köpa ett par pilot och ett par(nya) RayBan-inspirerade:)

kram

#19 - - Sissi:

snygga!

#20 - - Jeanette:

Ett par sköna retro inspirerade solglasögon från 40-talet är det som gäller för mig:)

#21 - - angela:

Riktigt snygga!

#22 - - Sofia:

åh jag vill ha runda glasögon i john lennon&lady gaga style!:)

#23 - - Clara:

sv; Aha, okok. Det kanske jag kan hålla med om faktiskt !

#24 - - nella:

rundingarna från topshop!

Upp