WHITE LACE


Min nya urfina spetsklänning som jag köpte när jag storshoppa på jobbet häromdagen, tänker matcha den med mina nya beiga boots som dyker upp här i dagarna, till det brundbrända ben, mmmmm. Känner mig så jävla slö, håller på och bli sjuk. Tänkte gosa ner mig i soffan med min goa filt och en kopp te till Desperate housewhifes.
#1 - - Sara:

Söt!

#2 - - Ida:

Vilken vacker :)

#3 - - Josäfin :>:

Fett snygg :D

#4 - - emma nygård:

SV vad bra, här är också allt fint :) händer det nåt kul i veckan/helgen ? :)

#5 - - Emma:

åh gud vilken fin! :)

#6 - - Ellen:

Sv; absolut!:) Man kan inte få för många solglasögon;)

kram

#7 - - angela:

Riktigt söt! :D

#8 - - M E R E I:

- så snyggt!

#9 - - Jeanette:

Sv: Ja det var lika härligt som det såg ut kan jag lova:) Jäklar vilken fin klänning.

#10 - - Lovis:

Härligt skir klänning!

#11 - - Carolina:

Gud vad snygg!!!

#12 - - Sari:

Så söt, love it!

Upp