BLACK AND MARBLE DREAMS

 
 
 
Hej på er, alltså jag är inne i världens inrednings och renoveringsfas, fast jag inte har något alls att renovera. Men men jag kan sitta i timmar på pinterest och hemnet och kolla på inspiration & projekt. Det jag har fastnat för det senaste är svart och marmor i kobination, gärna i kök eller badrum, så jävla snyggt. Antinget ett helljust badrum med svart detaljer, eller mörkt golv med mörka möbler. Köket ser jag framför mig med svart inredning och marmorbänk, lite precis som på bilderna! Tror att jag blir lite extra pepp nu när det snart är dags för flytt. Har hittat två mega intressanta lägenheter som ligger lite lägre i månadskostnad, ganska nybyggt och fräscht. Det ligger lite längre bort från centrum än det vi bor nu, men med bra kommunikationer, så vi håller tummarna.
Upp