SUMMER INSPO

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Hej på er! En dag som den här när man ligger hemma i influensa så längtar man lite extra mycket efter sommar och sol. Hatar att vara sjuk, blir så himla rastlös och fundersam.
Alltså, i sommar har jag fyra veckors sammanhängande semester, de har jag nog inte haft på 6 år så det ska bli himla skönt, men jag blir lite stressad när jag inte har så mycket inplanerat. Hitills är det bara 1 vecka som är spikad. Då åker jag och Alex till Mallorca. Jag längar ihjäl mig dit. 
Men så funderar jag mer, man sitter på instagram å pinterest för att hitta inspiration till mycket bl.a outfits. Så ser jag på dessa ''perfekta'' tjejer överallt och deras ''perfekta'' kroppar och inser att nu är min tid över, jag kommer aldrig få den kroppen igen, jag är 28 år, vad kan dom vara? Allt mellan 17-23. Sedan får jag ju världens ålderkris och får ärligt talat lite panik över att jag aldrig kommer se ut så. Men sen när stormen lugnar sig lite inser jag hur löjligt det är, även om jag hade vart mellan 17-23 idag så kan man ju inte jämföra sig på det sättet med andra, men man gör det, många gör det! Gatorna ute idag är ju rena catwalken för att imponera på andra med sin stil/kropp/smink mm. Vilket jag också tycker är skoj, att man kan inspirera andra med sitt sätt att klä sig och jobba med detaljer. Allt har för och nackdelar. Hur som haver så tycker jag att folk ska börja jämföra sig mer med sig själv, realistiskt sätt då. Jag kan ju inte jänföra mig med hur jag ser ut idag och som jag gjorde när jag var 18 (då var jag iofs inte i mina bästa dagar!) men ni fattar! Jaja, nu fick ni lite inpspiration + deeptalk på samma gång. Just nu känner jag för att köpa en helt ny vår / sommar garderob. Hadeeee
Upp