INSPO: MINIMALISTISKT

 
 
 
 
 
Hej på er!
Alltså, jag vet inte helt vary jag ska börja. Jag är så sugen på att flytta till ett enplans hus där jag bara kan fixa och dona hela dagarna, vilken dröm. Men det känns ganska långt bort just nu tyvärr.
 
Men i alla bilder finns det detaljer som jag fastnar för och vill ta med mig.
Ett vitt kök med huvudsakligen svarta detaljer, en enkel gigantisk tavla (ska antagligen ta och måla en själv som ska bli liknande fast med lite mer blåa inslag) att ha hängandes över soffan i vardagsrummet, ett vitt badrum med svarta (eller mässings)detaljer och en stor rund spegel. Det står verkligen överst på listan nu.
 
Nu ska jag slänga mig tillbaka på soffan och kolla klart på SKAM (ja jag vet att jag är efter och jag som bor i Oslo har inte sett det än, men när det var sån hype och alla kollade på det hade jag massa annat att kolla på, så jag utsatte det lite, men nu är jag snart klar med första säsogngen) Det är mina planer för hela denna söndagen.
 
Ha en fin söndag alla. 
 
 
 
 
 
Upp