HIS & HERS

 
Yes, då var vi tillbaka från vår weekend i London. London är ju en fantastisk stad, det var mitt tredje besök men de kommer bli många fler.
Denna gången blev det ingen fotbollsmatch (puuh!) nejdå, det kan vara ganska skoj att gå på match men inte under vintertid. Det blev massa shopping. Hela fredagen spenderade vi på Westfeild centret, ett stort och fräsht center med allt från H&M till LV.
På lördagen spenderade vi dagen inne i centrum och där hittade vi dessa tröjorna. Alex har kollat in den länge och jag var ute efter en sådan tröja fast jag vill haft Calvin & Klein, men så tänkte jag att den har ju alla så då tog jag också och slog till på en Hugo Boss, mycket nöjd.
Likt som förra gången tog jag heller inte denna gången några bilder, jag glömde av det.
 
Nu ska jag bara luta mig tillbaka resten av denna söndagen och kolla på PLL.
Upp