SPORTY CHIC

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Alltid när jag letar efter inspiration så hittar jag det alltid på pinterest. Just nu har jag en översvämmande garderob, men ingen inspiration. Har ju ett eller två favoritplagg som används flitigt, varför är det alltid så?
Tänker att jag ska till våren rensa ut massor av min garderob och skänka till Fretex och börja bygga upp en ny basgarderob från grunden. Jag älskar denna sporty chic stilen och jag är så glad över att sneakers fortfarande är trendigt, det är det bästa jag vet. Jag är så arg på mig själv att jag skjöt upp ett köp på ett par skor från Adidas när vi var i London för när jag hade bestämt mig så  fanns dem inte kvar i resten av butikerna vi gick in i och det var såklart sista dagen. Och nu i efterhand har jag fått reda på att den färgen var i limited editon och går knappt att få tag på nu. Kollade runt på Ebay, där ska dem ha 120£ för dem när dem i butik kostar 75£ nästan det dubbla!  Men men. Idag stod klockan på 05.10 och jag går upp som i vanlig ordning och sätter på kaffe och börjar fixa mig inför jobb 07.00 men så dubbelkollar jag schemat och ser att jag ju jobbar 10.00-18.00 idag. Så segt! Men nu ska jag ta mig en långfrukost och kolla nåra avsnitt av Pretty Little Liars innan jag beger mig mit jobbet. Ha en fin dag och fin helg alla.
 
 
 
 
 
 
Upp