TAMT

 
Heej, ja nu var det ju ett tag sedan jag skrev, men har inte hunnit få nån ro eller lust, helt och enkelt inte hat något att posta om. Det har jag inte helt nu heller, har lite idee torka på många fronter. Hemmet är absolut inte färdigställt och det kommer det nog inte vara förrän till jul heller, ett rum i taget. Men här över är alltså matplatsen, som saknar både det ena och det andra - först ville jag ha ett nytt köksbord (vitt runt) men jag tror jag har bestämt mig för att behålla detta, först tyckte jag att det blir aningen för stort, men tror inte det blir mycket mindre med ett runt. Men - det som fattas är taklampan, (har hittat en på Ellos) sen tänkte jag två stora tavlor men ganska simpla i motivet då taklampan är ganska maffig. Sedan till sist blir det en eller två mörkgråa fårskinn fällar att ha på stolarna. Eller kanske till alla, men de är så dyra så får ta en då och då.
Sedan sålde vi vårt marmor bord för en vecka sedan, det var sorgligt alltså - att materiella ting kan ge en lycka är sjukt, men så var det med de bordet - men det blev för stort i vårt nya vardagsrum, det såg inte bra ut - så där blir det också ett nytt även det från Ellos.
Sedan fick jag också för mig idag att jag vill ha en ny matta som jag spanat in - men den matchar inte med soffan så då har jag även spanat in en ny soffa - interiörintresset är en jävla dyr hobby, men men. Tycker inte helt att denna soffan gör sig som den förtjänar här.
Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan med lite kvällsmackor och te och kolla på vänner och ladda upp inför en ny vecka. 
Önskar er alla en fin söndagskväll.
 
Upp