Inspiration just nu: ton i ton

Hej på er.
När vädret är för det mesta trist, grått och mörk så blir mitt klädval likaså (för att vara helt ärligt så är jag ganska mörk å grå året runt) men jag tycker det är så stilsäkert och klassiskt. Det senaste åren har mitt svarta och gråa sinne gått också år beige och jordnära toner. (som på andra bilden med kappan och dom knähöga stövlarna, DÖR!)
Så vad jag ser efter när jag är ute i butiker/nätet just nu är detta nedanför.
 
Jag är på jakt efter den PERFEKTA blazern, som gärna har ett par matchande byxor till!
 
Älsk på hela denna looken. Och Hailey Baldwin(Bieber!), girlcrush!
 
Dubbeldör - detta skulle seriöst kunnde vara en bild på mig (men den är från Pinterest!)
 
DRÖMSKOR!! Står överst på önskelistan (eller nästöverst, efter Chloe Tess väskan!)
Upp