Stroll in the city

 
 
Hej på er! God jul och god fortsättning. I år har vi firat hemma i Göteborg med min familj och det känns helt underbart. Har saknat alla de svenska jultraditionerna som bara den - den där man äter julmat i ungefär en vecka, där allting bara kretsar runt mat hela tiden. Borde kanske inte sagt upp mitt gymmedlemskap, haha nejdå. Imorse så lämnade jag Akex vid skatteverket så han får ordnat sig ett svenskt personnummer så gick jag till frissan en sväng. Har nåra centimeter kortare än det ni ser på bilderna. Är så nöjd, trodde aldrig att jag skulle trivas med kort hår såhär länge. Varje gång jag klippt av det mycket så ångrar jag mig alltid direkt och låter det gå två år innan jag klipper mig igen. Nu har jag klippt mig tre gånger sedan i juni. Vad tycker ni föressten om mina nya kappa? Jag älskar den! Den kommer från & other stories. Nu ska jag strax luta mig tillbaka i soffan igen med mamma och pappa och bara ta det lugnt. Imorgon ska jag ut och skåla in min 30 års dag (i efterskott) med tjejerna. Puss
 
 
OUTFIT | |
Upp