Diningroom inspo

 
 
 
 
Hej på er! Det var inte igår! Det är så sjukt att varje gång det ska ske en stor förändring i mitt liv så får jag inspiration till massor, som tex. blogga. Om tre månader så tar jag med mig min norrman och flyttar till min hemstad Göteborg. Detta är något jag ser extremt mycket fram emot - att komma närmare familjen och vänner. Vi kommer att starta i min etta i Johanneberg så tar vi det därifrån sen. Det roliga med mig är att jag har inrett denna lägenheten säkert redan tio gånger i huvudet - detta är det bästa jag vet. Men i och med att den bara är på 30 kvm så måste vi tänka smart. Det som jag är mest insnöad på och tänker på mest är matplatsen - den kommer vara mittpunkten i lägenheten. Jag är väldigt inne på runda bord med ett tjockt ben - det svarta på andra bilden är to die for, sedan är jag också väldigt förälskad i bordet på sista bilden från House Doctor - men priset är ganska saftigt. Ska verkligen försöka att bli bättre på att uppdatera inlägg igen och inom snar framtid bilder från vår lägenhet och vardagen i Göteborg. Vi hörs! <3
 


Upp