new in

 
 
Hej på er! Nu var det ett litet tag sedan, jag har verkligen haft fullt upp på jobbet både med säsongs ändringar inför våren samt inventering. Den var faktiskt ett rent helvete inventeringen - var ett litet tag jag trodde att vi aldrig skulle bli färdiga i tid. Men det gick precis, på minuten typ. Så skönt att det är över, så efter två extremt intensiva veckor så kände jag att jag var värd att unna mig själv någonting fint. Så det blev en ny stickad och en nu kjol att ha mer mot våren/sommarn. Fastnade så mycket för färgen att jag inte kunde låta bli. Försöker egentligen att handla ganska smart - väderbaserat. Jag känner mig själv, köper jag för mycket vår och sommarkläder nu så kommer jag ändå köpa massa massa mer nytt när våren och sommarn kommer, så då känns ju inte det jag köpt i februari speciellt nytt. Båda plaggen kommer från & other Stories, har verkligen öppnat ögonen för dem, så mycket fint! Det som är lite synd att det paketet ligger redan och väntar på mig i Sverige, men Alex får inte hämtat ut det utan mitt leg så jag måste vänta till nästa helg. Jag som såg en jättefin look framför mig som jag ville fota i helgen. Hämtade nämligen ut ett paket från H&M igår där jag beställt ett par skor som kommer passa perfekt till den stickade. 
 
Men till något annat kul. Alex kommer faktiskt spontant upp till mig i Oslo i helgen, är så glad för det. Vi skulle egentligen inte åka ner/upp til varandra eftersom att jag flyttar ner nästa helg men han kommer ändå och jag är så himla glad. Jag längtar ihjäl mig till imorgon - jobbar bara halvdag också så jag kan hem och städa och handla och bara fixa lite innan han kommer på kvällen. Jag önskar er alla en fin kväll och god helg. Vi hörs snart igen <3
Upp