SATURDAY BRUNCH

 
 
 
Hej på er.
Vilken skön lördag hittils. Startade dagen med kaffe och lite soffhäng, sedan blev det lite träning med Alex för att så åka och äta brunch. Det finns nämligen ett ställe här i Oslo som vi har pratat om att vi måste besöka sedan vi blev ihop och då tänkte vi i och med att Alex flyttar om en vecka så var det på tiden. Så himla gott, The nighthawk diner heter det! Efter det tog vi oss en sväng om till stan, kollade på kamera och handlade mat till middagen, ikväll står det burgare på schemat, min favvo, skulle kunna äta det varenda dag!
 
Hämtade också ut nya posters som jag beställt, längtar efter att få hänga upp dom på väggen. 
Jag vill ju typ ha allt klart redan nästa helg när vi flyttar in Alex.
Men det går ju inte såklart, men kommer nog få gjort en del iallafall. Nu ska
jag luta mig tillbaka lite och vänta på middagen och sedan blir det nog en bra film ikväll,
eller bra och bra, det vet jag ju inte än, men förhoppningsvis bra. Imorgon står ''rensa förrådet''
på schemat. Jag önskar er en fin kväll och helg. Kram!
#1 - - Angelica Wåhlin:

Men gud, vad mysigt & gott det ser ut!

Svar: Det var helt fantastiskt gott :)
withalex

Upp