Sweden bound

 
 
 
 
 
HEJ!! Då är jag äntligen på plats i Göteborg återförenad med min käre. Eller ja, nu har jag ju vart här i två veckor och jag tänkte att jag skulle fått slängt in ett inlägg innan, men tiden har flugit iväg med nytt jobb och med möbelleveranser från alla håll och kanter. Det känns så himla konstigt att vara tillbaka i sin lilla lägenhet, men det känns också helt fantastiskt, jag är så glad att när vi väl bestämde oss så gick det smärtfritt och snabbt. Jag ska hålla det kort idag, är jättetrött efter ett dubbelpass igår, så jag ska strax hoppa in i duschen och sen bara gosa ner mig. (och ringa tusen telefonsamtal då nästan alla min räkningar virrar bort sig i posten och inte vet vart den ska) Ha en fin kväll finisar.
 
Älskar förvrigt min nya blazer i linblandning från Topshop!!!
Upp