Update.

 
På översta bilden försöker jag posa lite casual på den andra har Alex precis föreslagit kebab!
 
Hej på er vänner! Gud så veckorna flyger iväg - nu börjar högsäsongen smyga sig smått på, även om mars inte är den bästa månaden. Men det är verkligen full rulle bara att komma in i det nya gänget, få in rutiner som jag vill jobba med och lite interutbildningar här och där, även om Sverige och Norge är grannar så är lagarna ganska olika så det är en del att lära sig och hålla koll på. Men jag älskar när det är full rulle.Över till något helt annat, idag fick jag äntligen hem golvlampan som jag väntat på och längtat efter - materiell lycka! Eller ja, jag ska väl inte säga för mycket än, har inte packat upp den än, men räknar med att den är bra! Nu börjar jag känna att hemmet börjar ta lite form, ska knippsa lite bilder i helgen, men jag saknar tavlor på väggarna så de är fortfarande ganska sterilt. Har en vision hur jag vill ha tavlorna vid soffan nu, har säkert ändrat mening fem gånger, men nu så har jag det! Så ska klika hem dom från Dear sam i helgen. Nu ska jag fixa iordning lunchlådor osv inför imorgon och sen tacka för denna dagen. Hoppas ni har en fin kväll, vi hörs snart igen <3
Upp