BILDREGN FRÅN GREBBESTAD













ÄNTLIGEN HAR INTERNET kommit till oss! Eller ja, Carros föräldrar är här i Grebbestad och tog med sig datorn. Vi har det grymt bra här och veckan har gått alldeles för fort, men nu har vi två nätter kvar och dem kommer bli grymma, dels för att det är fredag idag och dels för att vi firar Carros 22-års dag imorgon! Det är en del bilder som är uppe, allt från sanning och konka och på en bild står jag med en snubbe från världens skönaste cover/live band som vi träffa efter en utekväll, äähh de finns så mycket att säga men det går inte. För nu måste jag börja göra mig iordning och sedan börja förfesta lite innan vi beger oss. Hoppas ni har de bra, vi hörs snart igen!

| |
#1 - - Mikaela:

Förlåt för sent svar. Jag har varit i Italien en vecka (kolla gärna in bilderna där ifrån på bloggen) och har inte kunnat blogga. Men nu är jag tbx igen!



vsg! härliga bilder :)

#2 - - Sabina:

Kika gärna in min bloppis och gör några fynd :)

Upp