TERAPI

 
 
 
 
God kväll folkens.
Fredag och allt, trevligt. Egentligen just nu i detta tillfälle skulle jag befinna mig på båten till Köpenhamn, men det blev i sista minuten (typ bokstavligt talat) inställt. Jättetråkigt tycker jag, för hade jag fått reda på detta tidigare så hade jag faktiskt åkt hem till Göteborg och hälsat på. Men men så är det. Iallafall, Alex bestämde sig då för att gå ut med jobbet och jag visste inte riktigt vad jag skulle hitta på, så jag åkte ner till Systrarna Grene och inhandla mig lite ting och tang till att måla lite. Resultatet ser ni över. Ja inte alls bra jag vet, men det är faktiskt första gången och jag måste säga att det var otroligt avkopplande. Skruvade upp volymen på mina favvolåtar av The Weeknd å bara körde. Var föressten på hans konsert i söndags. Alltså herregud vilken kille, den var så jävla bra, tärningskast 6, helt klart, hade önskat att jag kunde uppleva den igen.
 
Jag ska inte gå in på djupet eller detaljerat, men jag har inte vart mig själv under ett tag och har inte lyckats hitta helt tillbaka än så jag måste ständigt stimulera mig själv och hitta nya vägar. Vi alla har våra downs ibland och vägen går ju alltid upp igen, men det är alltid olika avstånd till botten och denna gången har jag sjunkit längre än någonsin så jag får bara tänka kreativt så långt jag kan.
Men men nog om det. Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan, äta kex och ost & dricka vin och kolla på SKAM å bara njuta till max av lite egentid.
Ta hand om varandra där ute och ha en fin helg.
 
#1 - - Hanna Karlsson:

Jag kan tänka mig att det är superbra terapi!

Svar: Det är det verkligen och det kommer absolut att testas igen! :)
Alexandra Petersson

Upp