Happy new year

 
 
 
Ännu ett åt har flugit förbi i väldig fart. Ju äldre man blir desto fortare går tiden, klyschigt sagt men  sant! Sitter här hemma nu och myser med en kopp kaffe och tänker på året som gått och känner att jag är så himla redo för 2019 - året då vi fortsätter livet i Sverige!
Idag är vi bjuda hem till ett par vänner på middag och mys så för vår del blir det nog relativt lungt, skönt tycker jag! Funderar på att dra på mig outfiten som på bilderna ovan, stiligt som satan tycker jag. Har fakiskt också en liten svart paljett sak jag tänkt att ha - MEN vi får se hur alla extra julkilon löser den. Samma visa varje år, men tänker att jag har detta i back up. Nej, nu ska jag dra upp Alex ur sängen så vi kan gå upp till affären å handla lite frukost. Jag önskar er ett gott nytt år och all lycka. Kram på er!
Upp