Investment pieces

 
 
 
Hej på er folkens.
Helgerna bara springer förbi som vanligt, men just nu är det helt okej, för jag räknar ner dagarna tills flyttlasset går av till Sverige. Första går redan nu på fredag - det ska bli supermysigt att komma till sin gamla lägenhet och få dela den med livets kärlek. Men när jag åker tillbaka till Oslo på söndag eftermiddag så ska Alex stanna kvar, buä! Vi kommer att bo ifrån varandra en hel månad, det känns extremt konstigt och det kommer nog att bli väldigt ensamt. Extra ensamt - eftersom att en av de största grunderna till att jag ville flytta hem är för att jag känner mig ensam här i Norge.
 
Idag har jag köpt en ny kamera, det blev en Olympus PEN - efter massor massor av research så var det den som jag klickade hem. Hoppas att den kommer fort. Den kommer främst användas till bloggen, instagram och faktiskt också till Alex matlagning. Han är verkligen jätteduktig på mat och han är lite sugen på att skapa ett instagramkonto för hans matlagning. Det är väldigt kul att han delar mitt intresse med foto då det är han som står mest bakom kameran när jag posar, haha. Det som är så bra är att han börjar förstå min vision med bilderna jag vill åstadkomma, så tack älskling för att du är så flink!
 
Men som rubriken säger så hade jag lite lust att prata om ett köp jag gjort nu i vinter - nämligen min kappa. Jag tror att det är den bästa ''investeringen'' i 2018. Sedan oktober har jag vart ute efter den perfekta kappan i marinblått, svart som jag är annars så tycker jag faktiskt det är riktigt stiligt att bryta av helsvart med marinblått. Hur som haver så kom jag över denna kappan på & other Stories hemsida och bestämde mig för att klicka hem den. Det känns faktiskt som om att denna kappan är skräddarsygg för just mig, den är allt jag vart ute efter och faktiskt lite till och den var inte allt för dyr heller, vilket är ett stort plus.
 
Vad jag har på mig: kappa & other Stories - jeans Topshop - skjorta Topshop - väska Mango - solglasögon Quay australia
 
OUTFIT | |
Upp