Soffhäng

 
 
God kväll. Kan någon pausa tiden lite bara, varför går alla helger så fort? Varje vecka samma sak, det är först på söndags eftermiddagarna jag börjar gå ner lite i varv och då är det strax dags att börja jobba igen. Jaja, det är mycket som ska göras i veckan, lite möten och utbildningar så veckan kommer antagligen att springa iväg. Lite segt att jobba sex dagar bara - men sedan är jag ledig på måndagen veckan efter plus hela helgen, så det är helt okej ändå. Men jag skulle inte snacka jobb utan lite inredning - vi börjar komma i box här hemma med möbler osv, nu är det bara dom sista detaljerna som saknas. Lite tavlor som ska upp på väggarna, samt den stora runda spegeln, gardiner, ja som sagt. dom sista detaljerna som gör det till ett hem. Är sugen på två pastelliga grafiska print att ha, någon som har tips om bra sida så säg dom till mig! Är föressten så glad med valet av bord, vet inte hur många timmar jag tittat, funderat, diskuterat om vad för slags bord vi ska ha, i och med att lägenheten är bitteliten så kunde vi inte välja ett bord som var för stort heller och jag var väldigt inne på att ha ett glasbord med en maffig fot, eller ett skitsnyggt marmorbord med träfot ja som sagt, decisions! Men blev så himla nöjd med detta - så fin kontrast med lampan och Visst, vi bor på sjukt litet space och jag har faktiskt satt upp oss i kö på en större bostad inom föreningen, men vem vet hur lång tid det tar! Nu ska jag luta mig tillbaka efter en helg med massa träning, framför allt trappträning, så benen är ganska stela just nu. Ska nog till och med fjäska till mig en fotmassage för mina fötter är ganska så möra. Önskar er alla en fin kväll.
Upp