HELP!


SNÄLLA SÖTA RARA, jag behöver er hjälp! Klickade hem denna klänningen och kände att det skulle bli den ultimata nyårsklänningen. Jag älskar långklänningar och när man visar mycket axlar och rygg! Men nu har jag blivit sjukt osäker. Tycker att den är för elegant och jag kommer känna mig så himla "fin" och jag blir lite obekväm med den tanken, jag är inte "fin". Tänker på en sjukt cool byx/shortsdress vi har på jobber som skulle passa mig som en smäck. Jag kanske tom slår till och tar samma klänning som förra året. FAN, det känns inget bra alls detta. Så nu vill jag att alla som läser detta lägger sin åsikt (även Cattis, Linda, Jenny, Mia och Carrosarna) så jag kan bestämma mig.

#1 - - Carroliten:

Jag tycker den var bra! Du om någon kan ju "tuffa till" det lite om något är alldeles för dressed up! it's a keeper.

#2 - - Helena:

Sv: Tack för ditt svar :)



Tycker du ska behålla den! Grymt snygg.

#3 - - Sof.:

Heheh verkar som du och jag har lite av samma problem. Jag tycker den ser toppen ut. Sen med lite accesoarer blir det greaaajt.

ses sen babe

#4 - - matilda:

behåll! känner många som ska ha långa "fina" klänningar :)

Upp