vågigt


två nya linnen från Topshop 269 kr styck.

Idag är jag ledig, skönt. Ska snart dra mig mot stan och hämta ut mitt pass, sedan ska jag möta upp Emma för lunch och i eftermiddag ska jag träna. Hoppas ni har en fin fredag i solen.

#1 - - ida:

men å s söta alinnen !älskar vågiga detaljer

#2 - - Eleonore:

Oj så sött, verkligen vågat ;)

#3 - - ellen:

Super snygga! ;)

#4 - - FANNY:

fina!

#5 - - Modemix:

Älskar! Vill ha det där orangea.

#6 - - Andrea - as in Andrea's walk in closet:

Herregud vad snygga! Så gulligt med de vågiga kanterna :)

Tyvärr finss topshop inte här i finland..

#7 - - jenny✿:

Åh va fina!!

#8 - - SANDRA-EN BRA BLOGG!!:

så himla fina!

#9 - - Matilda Larsson:

Åhh vad fina!



Stor kram på dig



//Matilda

#10 - - diana:

topparna finns på Cubus också för endast 149:- ;-)

#11 - - Felicia:

Vill också ha :D

#12 - - Jeanette:

Jag har en sån fast i svart! VI har bra smak:)

#13 - - Anja:

Den vita tycker jag är råsnygg!

#14 - - Hedvig:

snyggt=)

#15 - - Malin:

Jättesnygga! Fint med vågiga detaljer :)

#16 - - Lovisa:

Åh vad enkla och fina de var :) älskar färgen på det högra, i vår ska man lysa och det är fan ett måste :D

#17 - - Patricia:

Var är gilla-knappen? hehe :-D NAJS!!!

#18 - - jenny:

Fina!

#19 - - Junitjej:

Vilka fina linnen!

#20 - - HEJ:

Säger som hon ovan: Topparna finns på Cubus för 79 spänn för de har ett erbjudande om att alla toppar kostar 79:- Varför köpa ett som kostar 200:- mer? :D

#21 - - Jenny:

åh vad fina :)

#22 - - yasmine modell mamma och fru:

snyggt

#23 - - Maja:

vad söta de var, riktigt sommarfräscha:)

#24 - - Lovis:

Jag har ett småprickigt vitt - gudasköna!

#25 - - AnnMary:

Det finns en exakt likadan top på bikbok för 199 ;) Snygg!

#26 - - Ida:

Så fina linnen! Som någon skrev så finns det även liknande på bikbok :)

#27 - - Ulrika:

Jättefina!

#28 - - ISABELLE:

Verkligen fint!

#29 - - Johanna ♥:

Kikar in lite, jätte fina linnen!

Ha en mysig valborg!

#30 - - Magdalena:

Jättefina! Vill ha den till höger! ;)

#31 - - diana:

Färgerna är finare? jag tänker att Topshop och Cubus har haft samma inköpare. Precis som att Topshop och GinaTricot har samma inköpare när det gäller smycken :-) Färgerna är detsamma!

#32 - - Sofia:

snygga linnen! :)

#33 - - Ida we:

Jättefina! Det finns liknande på Bik Bok också, fast de har knappar :)

#34 - - Sofie:

Snygga!!!



Ha en skön valborg.

#35 - - karin:

Fina!

#36 - - emelie svensson:

fina linnen!

#37 - - sofia:

snygga!

#38 - - Sarah:

Så snyggt :)

#39 - - Derya:

gillar den orangea :D snyggt!

#40 - - sara:

de där linnena är så söta!

#41 - - IDA:

Snygga!!

#42 - - Catja:

Himla fina linnen och den korallfärgade var awesome :)

#43 - - Amanda:

Gud va fint!! Vill ha!!



Är du ett Harry Potter fan? Rupert Grint är och filmar i stan och bilderna? Finns på min blogg :)

#44 - - Matilda:

Gud va söta<3

#45 - - Ida:

riktigt fina! :)

#46 - - Amanda:

snygga :)

#47 - - Rebecca Persson:

men du å söta :D jättesöta att ha i sommar!

#48 - - Emma:

så himla somrigt fina.

#49 - - inga:

ohh va snygga! :)

#50 - - Sofia:

Riktigt fina! :D

#51 - - Likemystyle:

Finfina! Har varit ute efter ett par shorts med sådana detaljer, du hittar bild på dem på min blogg. Följa varandra på bloglovin? Kram!

#52 - - Nojmaja:

Helt underbara! Färgerna säger ju bara sommarhärliga dagar:)

#53 - - julia hansson:

åh va fina, älskar corall färgen



ha en fin dag !

#54 - - Amanda:

Så himla fina!

#55 - - Fia:

Finns på Cubus för 149:- st. Lite bättre.

#56 - - EVELINA CARLSON:

jättefina!!

#57 - - Twoheels-rebecca svarar:

Det finns exakt likadana på cubus till mycket billigare :)

#58 - - Sabina:

jätte fint!

#59 - - Emelie:

Ååå, vad fina! Måste ha :)

#60 - - Beata Sunneborn:

Riktigt snygga! Kolla gärna in min blogg om du har lust! Kram

#61 - - YASHa:

så jäkla fina :), men är de inte små i storleken? Har för mig att jag provade ett för längesen och de var tighta..

#62 - - KNORKAN:

Söta linnen :)

#63 - - Veronica:

Finfina!

#64 - - inger helén:

så himla fina ju.

#65 - - sarah:

Linnen för 269:- och du köper TVÅ?! var är dagens samhälle påväg...

#66 - - Erika:

Jättefina! och så härliga färger :) kika gärna in hos mig, har lite utrensning ur garderoben med många fina saker till salu :) kram på dig

#67 - - jennie:

supersöta! älskar den korallfärgade!

#68 - - coco:

SUGEN PÅ UNIKA JEANSSHORTS?

#69 - - Elin:

Vilka söta linnen! :)

#70 - - Fani:

oh så fina! verkligen a shame att topshop inte finns här i norrköping x(

#71 - - Felicia:

fan att topshop ska vara så jäkla dyrt....



pusss natti

#72 - - angela:

har en sånt vitt från bikbok, sjukt söt!

#73 - - emma nygård:

jättesnygga och moderna ju :)

#74 - - SaraWhitmore:

Snygga!!

Upp