LÄNGTAR EFTER SOMMAREN

 
 
 
 
 
Men alltså, vilket paradis det här ser ut som va? Hit åker jag och Alex om exakt tre månader, det känns dock som tre månader för länge. Vill ha sommar nu, eller ja tar gärna en underbar vår först, älskar våren om den inte regnar massor då. Men tillbaka till resan, om man tänker efter så var det bara 4 januari för tre månader sen och helt ärligt så känns det lite som förra veckan. Tiden går allt för fort, men jag ser fram emot denna resan väldigt mycket och jag har aldrig behövt en avkopplande solsemester mer än vad jag gör nu.
Jag ska bunkra upp med massor av bra böcker, kriminalare och självbiografier, kom gärna med tips!! Ja och som sagt bara ligga i solen och koppla av och bada i det fantastiska turkosa vattnet och på kvällarna (inte alla men några) åker vi in till Palma stad och strosar och äter goda middagar. Jag blir helt varm bara av att tänka på det.
Detta hotellet ligger i Cala D'or som ligger en timme utanför Palma stad och som man ser på bilden är det mer omringat av små badvikar än vad det är av stränder, helt i min smak. Mamma och pappa var där på samma hotell förra sommaren och dom gav det högsta betyg. Jag är verkligen spänd och har super höga förväntningar.
 
Nu ska jag dricka mer te här i min sjukstuga och bli frisk så jag kan jobba imorgon, hatar verkligen att vara hemma och vara sjuk. Något av det tråkigaste som finns.
#1 - - Photo by E M E R E L L A:

Men gud vilka underbara bilder! Vad är det för land? :)

Svar: Det är Mallorca :) visst ser det härligt ut!
Alexandra Petersson

Upp