Long time no see.

 
 
Har den senaste tiden vart urusel på att uppdatera, jag vet.
Ska försöka bli bättre, men gör det när jag känner att jag har tid ochj lust.
Det har hänt en del sen sist jag skrev, har fått nytt jobb - i samma företag fortfarande.
Var ju assisterande butikschef i 3 år i samma butik (vikarierade äevn som butikschef när min gamla chef var mammaledig) och nu har jag bytt butik och blivit butikschef, den ligger lite närmare där vi bor nu och jag kände att det var dags. Även om jag trivdes otroligt gott i den andra butiken med kollegor osv så vill jag ju såklart ändå vidare.
Men inte mer snack om jobb nu.
 
Har precis beställt mig själv en liten julklapp från royal design. En rund spegel som mäter 110 cm i diameter.
Alltså, det är så jävla snyggt med runsda spelglar tycker jag, har velat ha en länge nu.
Den ska hänga i hallen så ska jag se om jag hittar nån snygg låg bänk att ha under (tar gärna emot tips)
Nu ska jag hoppa in i duschen å sen sätta igång med middag.
Har julpyntat idag, så nu går julmusik på högsta volym, haha. Så mysigt!
Upp