FAVORITER JUST NU

 
Hejsan,
jag har fått en riktig dille på ljus i färg, gärna i gråa toner då jag är helt galen i grått. Det livar upp det lite extra och passar utmärkt till mina guldiga ljusstakar. Sedan har jag också blivit lite kär i körkbärsblomman, så kul att många blomsterbutiker tar in och säljer som snittblommor och jag längtar tills dem blommar ut helt, det är så vackert.
Idag är min sista lediga dag på min lilla miniferie och den spenderas i soffan, denna ledigheten har vart välbehöv och jag har verkligen fått vila ut. Har sovit säkert 9-10 timmar varje natt, så skönt.
Nu ska jag ordna mig lite lunch och sen bara luta mig tillbaka i soffan och vänta på att Alex kommer hem från jobbet.
 
Vasen är från Søstrarna Grene, ljusstakarna är från Kid interiør & HM home, ljusen är från Lagerhaus.
 
Upp