DOCKSTA

Precis som på bilden vill jag ha en snygg liknande lampa över matbordet, tycker det ger en snygg och stilren känsla och precis som under vill jag få upp en tavelväg bakom så det lyfter matplatsen lite
Hejsan, igår var vi och signerade kontraktet till vår nya lägenhet, så nu är det helt officiellt. Tog en svängom i området efter och det är seriöst 2 minuters gång ner till stranden (och 15 min gång till en riktigt fin strand tydligen) jag nyper mig i armen, jag kan inte fatta att det är sant. Läget är helt perfekt, lägenheten kommer bli perfekt (den är inte färdigbyggd än!) Så typiskt mig så är det enda jag gör nu är att sitta och leta efter inspiration och inredning. Har fastnat för bordet Docksta från IKEA, som jag egentligen ville ha för många år sedan, men eftersom vardagsrummet blir lite mindre än det vi har nu och matbordet inte får plats i köket så blir det perfekt med ett runt bord. Nej, nu ska jag ta mig ner till läkaren sedan ska jag och Randi åka ut på öarna och sola och bada och dricka cava såklart. Njut av dagen vänner.
Upp