MORGONSTUND.

 
Morgonen är absolut min favorittid på hela dygnet. Det är på morgonen jag alltid får kopplat av som mest, konstigt nog, då morgonen för de flesta är mest stressigt eller ganska oviktiga, iallafall i vardagen. Nu har ju jag semster så då är dem verkligen avkopplande, sitter fortfarande i pyjamas och dricker kaffe liksom.
Det jag älskar mest är när man kan laga sig en riktig lyxfrukost, det gjorde jag idag.
 
Idag är inte vädret lika bra så det blir ingen solning idag, men hey, åker ju till Mallorca om några få dagar. Kan passa på att göra lite ''måsten'' idag, såsom att köpa hänglås till gymmet och leta efter en keps till stranden (bränner gärna ihjäl min hårbotten) tycker nämligen inte om att ha med mig hatt, det är fint med en sån strandhatt men dom förstörs i bagaget.
 
Nu ska jag kolla vidare på lite nya resor till våren, men är fortfarande insnöad på det i Kroatien och det verkar som att Alex kan gå med på det. Ha en fin dag!
Upp