SATURDAY MOOD

 
Lördag och allt, jag älskar lördagar, speciellt dem man är ledig på. Startade dagen på gymmet med Alex, efter det köpte vi en stor god frukost och så köpte jag med blommor hem. Varför gör blommor en så glad?
Iallafall, nu är han iväg med jobbet å käkar å går ut och allt det där, efter att ha sprungit Holmenkollenstafetten och jag sitter hemma just nu och dricker vin, äter godis och kollar på Pretty little liars (har väntat på nya avsnitt sedan i julas) Men detta är dom sista avsnitten ever, känns sorgligt. Har du inte sett den serien så se den!
Sedan väntar jag bara på att eurovision ska börja, ja jag är världens eurovisiontönt.
Men det är lite tråkigt att sitta och kolla på det ensam.
Förr när jag bodde i Göteborg så kollade jag alltid på det med mamma och pappa. Det blev en liten tradition. Stackars pappa som fick genomlida det för att jag å mamma alltid villle se det, men helt ärligt tror jag att han var lite road av det ändå.
Nej, nu ska jag fortsätta kolla på Pretty little liars. Hoppas ni har en fin helg.
Upp