BAG

 
 
Köpte mig en ny väska för ett litet tag sedan på jobbet. Så himla fin modell och färg - påminner aningens om Chloé. Jag älskar den. Den blir din för hela 249 riksdaler, kap!
Idag har varit en riktigt go söndag. Vaknade av att Alex höll på å greja med frukost i köket, så åt vi en go frukost och sedan skruvade vi fast vår sista dörr på tv-bänken och sedan knåpade vi ihop skohyllan som vi köpte i förra veckan. Jag känner mig så ivrig på att få allting klart - men sånt tar ju såklart tid. Nästa löning skal vi ta en dag i stan å handla nya textiler mm. Det är verkligen det som kan få ett hem att uttrycka sig.
Iallafall idag - vi gick en mil ner till Sköyen och fikade där med allt för mycket. Vi kunde inte bestämma oss så vi tog ett wienerbröd med hallonsylt, mega kanelbulle och en mega bulle med vaniljkräm, haha.
Nu sitter jag här och letar massa inspiration på Pinterest (überfarligt, har kärat ner mig i en väska!) medans grytan står på kokning i köket. Det luktar så gott - det luktar höst!
Imorgon kickstartar jag veckan med ledig måndag - skönt, men vi ska ha personalmöte 8-10 - typiskt! 
Hoppas ni har en fin söndag.
SHOPPING | |
Upp