COATS

Hej på er.
Den senaste tiden har jag jaktat efter den perfekta kappan och det är inte helt enkelt ska jag tala om!
Jag har hittat massa fina men de är alltid ett eller annat med dom och eftersom att kappor inte är det billigaste plagget så skal den vara perfekt! Här nere har jag listat nåra som är väldigt fina. Har faktiskt testat två av dem men en av dom har allt för höga splittar i sidan (passar inte i denna blåsiga delen av jordklotet!) och den andra är i ett sånt material som drar åt sig alla hårstrån den kan komma åt. Så ja, jag är fortfarande på jakt. Från början var jag inställd på en svart - men nu lutar jag mer åt en marinblå, klassiskt + att jag tycker att det är stiligt att bryta av allt svarta med marinblått. De har ju alltid vart en big no no att matcha dom två färgerna för min del, men nu gillar jag det skarpt. Nu ska jag fixa och dona här hemma lite - dels gå igenom saker som jag kan sälja, planerar att ta med minst möjligt när vi flyttar ner - vi får väl se hur det går med det. Ha en fin söndagskväll folkens.
 
Den första kommer från Zara och den till vänster kommer från & other stories
Den första kommer från Vero Moda och den till vänster kommer från H&M
 
 
Upp