Last week in Norway

 
 
 
 
 
Vilken jäkla panghelg detta blev. I söndags för två veckor sedan så grät vi lite för att det skulle ta tre veckor tills vi sågs igen, (jag är världens lipsill!!) men i början på veckan så skrev Alex till mig att han kommer upp till Oslo. Så vi har haft en supermysig helg med pizza och Hugo's. Det gjorde allt så mycket lättare, han har precis åkt hem, men nu är det bara 5 dagar kvar och sen flyttar jag ner så är vi sambos igen. Det börjar faktiskt kännas lite konstigt att komma tillbaka till Sverige, efter sex år. Men jag är SÅ redo! Många har frågat mig vad jag kommer sakna mest med Norge men jag har faktiskt inget bra svar på det nu, jag tror att det är saker jag kommer märka att jag saknar när jag bor i Sverige, men jag kan säga en sak jag inte kommer sakna, matbutikerna. För att ha ett så bra fungerande samfund så är faktisk matbutikerna (inte alla, men nästan) helt katastrof och vissa extremt dyra. Så Sverige, jag ser fram emot att handla mat, haha. Resten av dagen kommer bestå av packning, rensning och lite städning, hade precis en tjej som var här och köpte min byrå, så kommer det två stk till senare idag för bord och utemöbler. Ha en fin söndag finisar.
 
Vad jag har på mig: kappa Zara - polotröja i merinoull Lindex - jeans (jamie) Topshop - väska Mango - solglasögon Quay - skor Dr Martens - smycken H&M
OUTFIT | |
Upp